Limoges - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Limoges - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Limoges

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

17 Mei 2017 | Frankrijk, Limoges

Vanmorgen weer vroeg vertrokken vanwege de te verwachten hitte.
Tot enkele kms boven Limoges doorgelopen en toen door kennissen opgehaald waar ik lekker en gezellig heb gegeten.
Vervolgens in Limoges gedropt (ik mis een paar kms, maar die ga ik ZEKER inhalen. Wat is het hier mooi).
Limoges betekent een andere invulling van de reis die tot dusver goeddeels en noodgedwongen via airbnb was verlopen.
Zit nu voor het eerst in een pelgrimskamer, maar die is zeker ook goed te noemen. Schone gedeelde douche en dito toilet. Keurig bed.
Gauw nog ff naar de wasserette geweest.
Het dreigt hier nu te gaan onweren dus mijn plan om de stad te bekijken gaat ff niet door.
Ik heb nu ongeveer 875 kms gelopen en heb nu ook mijn nieuwe schoenen aan. Sindsdien geen blaren meer.
Geniet nu van mijn blikje sperziebonen en een banaan.
Vanaf hier nog ongeveer 450 kms naar de Spaanse grens en daar ga ik morgen een begin mee maken.
Ik wil nog even iedereen bedanken voor de vele steun- en respectbetuigingen. De steun houd ik zelf en het respect deel ik met diegenen en die intenties waarvoor ik loop.
Ik ga nu voor mijn raam van de regen genieten!

  • 17 Mei 2017 - 20:07

    Annelies:

    Klinkt goed Roy. Lekker genieten van alles!

  • 17 Mei 2017 - 21:25

    Gossar:

    Wij wensen je nog veel wandel plezier ,het was voor mij verrijkend en heel leuk je te ontmoeten.
    Ga nu je reis ook volgen options de deze blog, groetjes gossar

  • 18 Mei 2017 - 08:44

    Leny En René Janssen :

    Het eerste deel zit er op en nieuwe schoenen dik verdiend! Wees zuinig op je voeten want zij moeten het doen. Ik lees een bericht van Gossar, is dat de Gossar die wij kennen uit Oradour? Een achterneef van René? Dat zou wel heel toevallig zijn.

  • 18 Mei 2017 - 13:30

    Jan En Leontine:

    Hallo Roy,heerlijk om te lezen,mooie omgeving ,goed weer en lieve mensen onderweg,we hebben wel met je te doen gehad!!!Maar vanaf nu zit je op de echte route dus komt alles goed!!Toi Toi Roy ,lieve groetjes van ons.

  • 18 Mei 2017 - 14:52

    Michel:

    Hallo Roy, goed aan het stappen zie ik, je bent al bijna aan de helft, hoop dat je er van geniet en alles goed blijft gaan !

    Groetjes Michel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Limoges

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 114083

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: