Pont-Sainte-Maxence - Reisverslag uit Pont-Sainte-Maxence, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Pont-Sainte-Maxence - Reisverslag uit Pont-Sainte-Maxence, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Pont-Sainte-Maxence

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

24 April 2017 | Frankrijk, Pont-Sainte-Maxence

Vanmorgen mijn rechtervoet laten verzorgen in het zh in Compiegne en daarna naar Pont Sainte Maxence. Het wordt hier wel erg stedelijk en ik weet niet of ik daar erg veel zin in heb. Ik had al weer veel gereserveerd, dus ik kan dit gedeelte links om Parijs heen niet zo maar even overslaan, wat ik wel zou willen. Er zijn hier overigens wel veel airbnb adressen en dat is dan wel weer makkelijk.

  • 25 April 2017 - 11:18

    Riphagen Sr Andre:

    Voelt je voet(teen) weer goed aan?
    Vee; sterkte en steun uit H.M.
    André

  • 25 April 2017 - 13:36

    Jan En Leontine:

    Hallo Roy,veel beterschap met je voet!Verder wensen je veel succes met het vervolg van je route, hopende met niet veel tegenslag!Groetjes van ons.

  • 25 April 2017 - 15:56

    Elza Vis:

    Fijn dat je je voet hebt kunnen laten verzorgen. Je bent 'afhankelijk' van je voeten: het is je vervoermiddel op de Camino. Jammer dat je geen andere route kunt lopen nu je al hebt gereserveerd. Een beetje een nadeel dus......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Pont-Sainte-Maxence

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 114048

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: