Thiviers - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Thiviers - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Thiviers

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

21 Mei 2017 | Frankrijk, Thiviers

Na een zeer natte wandeling vanaf Saint-Pierre-de-Frugie (door waarbenjij.nu geïdentificeerd als Flavignac) naar Thiviers weer in een pelgrimsonderkomen terecht gekomen, waar behalve Charly ook een derde pelgrim (Laurence) aankwam.
Het onderkomen wordt gerund door Isabelle, zelf ooit pelgrim en evenals ik linguïst.
Isabel heeft gisteren gekookt en we hebben met zijn vieren gezellig gegeten.
Vanmorgen zijn Charly en Laurence vertrokken naar Sorge en ik heb vandaag mijn rustdag genomen.
Samen met Isabelle naar een rommelmarkt en naar een zen-tempel geweest. Prachtige streek, waar foie-gras en ecologisch boeren harmonieus samengaan.
Vandaag ben ik de enige pelgrim hier in huis, dus Isabelle is mijn enige doch zeer aangename gezelschap.

  • 21 Mei 2017 - 23:32

    Riphagen Sr Andre:

    Hi Roy, fijn dat je toch de deugden van het leven vindt.
    Je talenkennis zal hier waarschijnlijk een positieve bijdrage in leveren.
    Ik geniet van je verslagen en kijk uit naar je volgende "comment"

  • 22 Mei 2017 - 08:34

    Ellen:

    Hi Roy, blij te lezen dat het allemaal heel erg aangenaam geworden is na de toch wat soms lastige eerste weken. En leuk gezelschap is natuurlijk altijd plezierig. John en ik zijn net terug uit Spanje. Op onze laatste vakantiedag is onze kleindochter geboren. Louden en Petra hebben hun dochtertje Emeline Johanna genoemd. Het was een zware bevalling maar alles is nu goed met moeder en dochyter. Ben je weer een beetje bij. Ik blijf je blog met belangstelling lezen en wens jou wederom een mooie camino.
    liefs Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Thiviers

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 114020

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: