Sorges - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Sorges - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Sorges

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

22 Mei 2017 | Frankrijk, Sorges

Na een zonnige vrije dag ben ik vanmorgen vroeg uit mijn onderkomen vertrokken, aangezien ik mij bij mijn steeds aardiger wordende gastvrouwe niet meer zo heel erg op mijn gemak voelde.
Kennelijk heeft iemand haar ooit verteld dat er ooit een ongeschoren prins op een wit paard haar uit haar eenzame bestaan zou komen verlossen en ze dacht kennelijk dat ik dat was.
Die ongeschoren prins wil ik nog geloven, maar de enige paarden die ik gezien heb waren bruin.
Bijgevolg moet ik nu nog enkele uren op een terrasje wachten tot de volgende gîte opengaat.
Nog net een zak chips en een.peer kunnen bemachtigen.
Morgen naar Périgueux.

  • 22 Mei 2017 - 12:44

    Je Dochter:

    Gênant... ^^''

  • 22 Mei 2017 - 12:49

    Roy De Boo:

    Die dame of ik?

  • 22 Mei 2017 - 13:01

    Evelyn:

    Hoi Roy.

    Vind het knap wat je doet, hoop het ook te gaan lopen.
    Wel een paar kilootjes afgevallen zo te zien ;-)

    Groetjes Evelyn.

  • 22 Mei 2017 - 13:07

    Roy De Boo:

    Gaat vanzelf Evelyn. Alles kits daar?

  • 22 Mei 2017 - 13:25

    Riphagen Sr Andre:

    Hi Adonis, sla de vliegen maar van je af, je zult je energie meer dan nodig hebben voor Perigeux. Lekker ganzenlever smullen!!!
    Andre

  • 22 Mei 2017 - 13:35

    Treesje:

    Voelde het al aankomen na je vorige verhaal.
    Ego strelend, maar goed moment om te vertrekken:)
    Groeten van Jeanne en Will, zij hebben gisteren hun verhaal gedaan hier.
    Toch niet de jas van Bea aan zien ik. :)
    Ik wens je weer alle goeds op je vervolg van de camino.
    lieve groet Treesje en Ben

  • 22 Mei 2017 - 21:40

    Jorrit:

    Hahaha... goed bezig ongeschoren prins...

  • 22 Mei 2017 - 21:45

    Roy De Boo:

    Jij bent er zeker al bijna Jorrit?

  • 22 Mei 2017 - 23:01

    Connie:

    Ha die Roy, je komt van allerlei pluimage tegen. Ik moet er wel om lachen.
    Het word wel gezelliger zo.

  • 22 Mei 2017 - 23:01

    Connie:

    Ha die Roy, je komt van allerlei pluimage tegen. Ik moet er wel om lachen.
    Het word wel gezelliger zo.

  • 22 Mei 2017 - 23:01

    Ramon:

    Heey Roy! Lekker aan het wandelen zo te zien! Ik zie deze blog nu pas! Geniet ervan! Van de bruine paarden dan toch ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sorges

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 114096

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: