Cuerres - Reisverslag uit Cuerres, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Cuerres - Reisverslag uit Cuerres, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Cuerres

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

02 Juli 2017 | Spanje, Cuerres

Gisteravond genoten van de kookkunst van de moeder van de hospitalero en vervolgens laat naar bed. Vannacht was het lekker fris dus ik heb redelijk geslapen.
Vanmorgen moest ik beslissen waar ik vandaag heen wilde en dat werd Piñera de Pria. Prachtig weer en gezellige loopmaatjes, maar in Piñera was ook mijn Koreaanse "stalker". Net uit zijn zicht gebleven en gedaan wat ik standaard doe: doorlopen. Nu dus naar Cuerres en dat was een goede beslissing. Prachtige omgeving. Uitstekende, schone herberg met goede voorzieningen, avondeten, beddegoed, ontbijt en wifi voor weinig. Echt een paradijsje hier en ik mag alweer niet klagen. Zeker niet over het mooie weer.
Ik voel me bevooorrecht.

  • 03 Juli 2017 - 10:52

    Evelyn:

    Wow Roy, respect en wat een mooie omgeving.
    Ik heb dus de juiste beslissing genomen om de Camino del Norte te gaan lopen.
    Zal helaas april 2018 worden want mijn huis is nog steeds niet verkocht.
    Maar heb wel iets geweldigs om naar uit te kijken.
    Wil alles van je weten in november als we weer samen komen in Vessem.

    Je bent er bijna ;-)

    Groetjes Evelyn.

  • 05 Juli 2017 - 18:02

    Roel:

    je beleeft genoeg daar op de del norte als ik je blog zo lees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cuerres

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 113998

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: