Santillana del Mar - Reisverslag uit Santillana, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Santillana del Mar - Reisverslag uit Santillana, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Santillana del Mar

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

28 Juni 2017 | Spanje, Santillana

Omdat ik gisteren maar een klein stukje had gelopen leek het me vandaag tijd voor een wat langere afstand en de "officiële" camino schrijft deze ook voor. Eigenlijk bijna de hele dag op asfalt, maar met een paar bijzonderheden, zoals het traject tussen Boo de Pielago en Mogros, waar ik op aanraden van anderen de trein heb genomen vanwege het spoorbruggetje dat kennelijk niet geschikt is voor voetgangers. Desalniettemin vandaag ca. 35 km afgelegd.
Ondanks het vele asfalt een schitterend landschap en Santillana de Mar is helemaal een middeleeuws plaatje.
Ook nog een meevallertje: de albergue was vol dus ik moest met mijn Koreaanse loopmaat in een kamer met eigen douche en toilet, volledig uitgeruste keuken, balkon en zwembad. Voor een tientje. Wat kan een mens het toch slecht hebben...

  • 28 Juni 2017 - 21:58

    Carien Van Woensel:

    Hoi Roy
    mooie verhalen heb je en wat een avontuur super knap echt een prestatie vandaag een flinke tocht gemaakt dus nu zul je wel met de beentjes omhoog zitten.Ik ga morgen weer mn baantjes zwemmen.heel veel succes nog met je tocht.groetjes Carien

  • 28 Juni 2017 - 22:33

    Lenneke :

    Vanuit Sicilië een zeer warme groet....een limoncello op jouw gezondheid en behouden aankomst! Lenneke

  • 29 Juni 2017 - 07:49

    Connie:

    Ha, die Roy, steeds dichter bij je eindpunt. Mooie verhalen. Je gaat je avontuur straks nog missen.
    Lekkere duik genomen in het zwembad neem ik aan. Een aangename verposing.
    En je went trouwens aan alles. Hou je haaks . Con

  • 29 Juni 2017 - 09:22

    Mary:

    Hoi Roy.
    Geweldig dat je al zo ver ben. Wij volgen je nu weer. De laatste loodjes Kanjer.
    Groetjes Hans en Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santillana

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 113954

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: