Deba - Reisverslag uit Deba, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Deba - Reisverslag uit Deba, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Deba

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

16 Juni 2017 | Spanje, Deba

Vandaag geen verhalen over snurknocturnes, maar over de camino.
De etappe van vandaag was lastig zoals ervaringsdeskundigen zullen beamen. De colletjes waren steil en talrijk (29 km) maar dat was niet het probleem. De klim door de bagger naar Itzaria daarentegen was wel een uitdaging en de afdaling door dezelfde glibbermassa naar Deba evenzo.
Maar wat een overweldigende uitzichten weer. Dit is de camino del Norte ten voeten uit en ik neem zelfs mopperkontje op de koop toe.

• 17 Juni 2017 - 12:43

André Riphagen:

Hi Roy,het zal toch niet zo zijn dar je het zo leuk gaat vinden dat je het jaarlijks gaat herhalen

• 17 Juni 2017 - 13:18

Treesje:

Hallo Roy,
    wat een feest om daar te mogen lopen.
    Prachtige klimmetjes en uitzichten ( of niet) Krijg je het Portugees al wat onder de knie?
    Zing een lied van Fernando Lemeirinhas en je mag overal slapen denk ik.
    Ook fijn voor jezelf om 's avonds te luisteren als de rest snurkt.
    Lieve groet Treesje en Ben (captain one eye)