Orio - Reisverslag uit Orio, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Orio - Reisverslag uit Orio, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Orio

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

15 Juni 2017 | Spanje, Orio

Kleine correctie: gisteren geen hibiscusthee gedronken maar mate. Hoort bij het welkomstritueel van de sekte waar ik terecht was gekomen. Redelijk onschuldig en paradijselijk, maar wel weer beroerd geslapen vanwege een zware snurker in de kamer.
Vanmorgen vroeg letterlijk de mist in naar San Sebastian dat in de mist weinig van zijn schoonheid prijsgeeft.
Op de een of andere manier loop ik toch weer 2 dagen voor op mijn ruime planning, dus besloten naar Orio te lopen ipv Zarautz (5 km verder).
Vandaag 2 colletjes volledig in de wolken (10m zicht) waarvan de eerste ca. 250 m met ca. 18% volgens mijn inclinometer. Conclusie laat ik aan de lezer.
Aangeraden werd de tweede col (350 m) vanwege de glibberigheid via de openbare weg te nemen. Minder steil maar wel link vanwege nog steeds 10 m zicht en dat gold ook voor de auto's.
Naarmate de afdaling vorderde werd het zicht beter en werden de vergezichten ronduit spectaculair.
Ben nu in een jeugdherberg en dat is even wennen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Orio

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 113977

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: