Guétaray/Hondarribia - Reisverslag uit Hondarribia, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Guétaray/Hondarribia - Reisverslag uit Hondarribia, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Guétaray/Hondarribia

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

13 Juni 2017 | Spanje, Hondarribia

Van Bayonne via een fraaie route naar Guétaray gelopen en daar in een stacaravan aan zee geslapen. Alweer een feest, maar de kers op de taart kwam vandaag met een meer dan schitterend slotstuk van het Franse gedeelte richting Hendaye. Geheel over de rotsen langs de kust. Fenomenaal! Wat heb ik me nederig gevoeld temidden van deze overweldigende natuur!
Charly heeft de liefde van zijn leven gevonden en is in het overigens niet minder schitterende Saint-Jean-de-Luz bljven hangen. Wat een prachtige stad!
In Hendaye het pontje naar Hondarribia genomen en nu dan eindelijk in Spanje waar ik in Hondarribia mijn oude vriend Cees en zijn vrouw Marijke heb ontmoet. Samen gezellig gegeten, gedronken en gekletst. Mijn dag kan niet meer stuk.
Morgen San Sebastian.

  • 13 Juni 2017 - 19:14

    Ellen:

    Arriba je bent al in Spanje!! Geweldig!

  • 13 Juni 2017 - 19:44

    Leny En René Janssen :

    Geweldig weer een grens over! Bienvenido en España.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Hondarribia

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 114003

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: