Blaignac - Reisverslag uit Blaignac, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Blaignac - Reisverslag uit Blaignac, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Blaignac

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 Mei 2017 | Frankrijk, Blaignac

Na een aromatische nacht vanmorgen naar Blaignac vertrokken.
Schitterende wandeling. Wel mijn stokken in Monségur laten liggen maar dat is door het syndicaat Patricia/Roel/Willy op een voor alle partijen zinvolle manier opgelost.
In La Réole tegen Maria uit Valkenswaard aangelopen of eigenlijk andersom. Samen gezellig koffie gedronken en een klein stukje samen opgelopen.
Tot mijn grote verbazing loopt pal achter mijn fantastische gite (Domaine de Messaut, is te koop) het Canal du Midi. Altijd al willen zien.
Gebruik gemaakt van de aanbieding avondmaaltijd + overnachting + ontbijt + zwembad + kersenboom leegplukken (de Franse gasten waren me helaas voor) voor € 30,-. Kan je niks van zeggen en het eten was voortreffelijk.
Het zwembad was ook lekker maar mijn selfie werd door 2 woedende wespen gevoelig afgestraft. Zometeen in landelijke rust mijn mandje in.

  • 30 Mei 2017 - 22:51

    Jan En Annie:

    Hoi Roy
    Hartelijk gefeliciteerd morgen met je verjaardag,neem maar een lekker borreltje.
    Dat heb je wel verdient na die vele kilometers.
    Roy nog heel veel sucses ,wij vinden het geweldig .

  • 30 Mei 2017 - 23:35

    Riphagen Sr Andre:

    Allerfeerst van harte gefeliciteerd. Ik zal donderdag de zwemclub trakteren en bewaar de rekening voor als je terug bent.
    Lijkt me heel bijzonder om tijdens deze tocht je verjaardag te vieren.
    Een overpeins moment?
    Leuk dat je al die contacten opdoet en vervolgens her en der weer ontmoet.
    Heel veel sterkte voor de komende loodjes en Amsterdam for ever!!

  • 31 Mei 2017 - 08:33

    Connie:

    Fijn zo genoten te hebben. En nu jarig vandaag de 31ste, maak er toch een bijzonder dagje van. Gefeliciteerd . Dikke verjaardagskus.

  • 31 Mei 2017 - 08:33

    Inge:

    Hai Roy
    Van harte gefeliciteerd, ik zou je met dit weer graag op een grote ijsbeker willen trakteren, maar dat moeten wij dan even uitstellen, en zoals Udo Jürgens zingt... mit 66 Jahren fängt das Leben an, mit 66 hat man Spass daran usw.
    Je hebt al een groot gedeelte van je tocht achter de rug, hou de moed erin, en voor vandaag wens ik je veel leuke dingen op je weg.
    Vele lieve groetjes
    Inge

  • 31 Mei 2017 - 12:22

    Marianne Mascini:

    Je bent in een prachtige omgeving. Geniet er goed van.
    en zoals ik begrijp ben je vandaag jarig, dus van harte gefeliciteerd ! groetjes Marianne

  • 31 Mei 2017 - 13:27

    Jan En Leontine:

    Roy,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! gezellig om te lezen over de natuur en de leuke ontmoetingen,geniet er van vandaag en veel succes met het volgen van je route,je bent al een heel eind.lieve groetjes van ons.

  • 31 Mei 2017 - 18:17

    Will En Jeanne Van Kollenburg:

    Roy,

    VAN HARTE GEFELICITEERD .
    Geweldig dat de tocht zo voorspoedig verloopt.
    En het wordt alleen maar mooier en meer bijzonder.
    groet, Will Jeanne

  • 31 Mei 2017 - 20:14

    Yvonne Janssen:

    Hoi Roy,
    voor vandaag en vanavond nog, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne avond!
    Gr. Van Yvonne

  • 31 Mei 2017 - 22:32

    Mieke Hexspoor:

    Hallo Roy
    Toch heel bijzonder als je zo je verjaardag mag vieren.
    Van harte gefeliciteerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Blaignac

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 113928

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: