Le Fleix - Reisverslag uit Le Fleix, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Le Fleix - Reisverslag uit Le Fleix, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Le Fleix

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

27 Mei 2017 | Frankrijk, Le Fleix

Hot hot; 31 graden. Vanmorgen met Roel en Willy naar het zuiden getogen.
Roel en Willy zitten mu in een tent op een boot en ik zit in een airbnb met een gitaarspelende gastvrouw met 2 pitbulls.
Ik zit heeeel stil op de bank.
Het is hier verder weer schitterend.

• 27 Mei 2017 - 18:28

Janet & Theo Van De Bilt:

Dag Roy,

Even een berichtje om je te laten weten dat wkj jouw reis elke dag volgen. Je hebt al heel wat kilometers gevroten en wat avonturen beleefd. Dat kan niet anders toch!
    Ook hier schint het zonnetje. Wij verwachten ons tweede kleinkind: hrt wordt weer een jongetje. Kleinzoon Michael, inmiddels ook kalweer drie zegt dat mammie een baby keijgt maar ik een hondje!
    Volhuden maatje !!

• 27 Mei 2017 - 23:37

Connie:

Hallo kerel. Zolang ze nog geen honger hebben , gaat het goed.
    Zo te horen, is het mooi en heb je nu toch leuk gezelschap onderweg.