Périgueux - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Périgueux - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Périgueux

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

24 Mei 2017 | Frankrijk, Périgueux

Na een verblijf in een spartaans onderkomen in Sorges naar Périgueux gelopen en voor het eerst weer eens flink verdwaald. Deze keer eigen schuld.
Périgueux is echter geen straf. Wat is het hier mooi. Gisteren met Charly de Parijzenaar naar de kathedraal geweest en gisteravond lekker Ivoorkustees :-) gegeten.
Vandaag in Périgueux gebleven en wat boodschapjes gedaan, vooral textiel want dat slijt nogal als je het dagelijks met de hand wast.
Meteen ff een neptrouwring gekocht om zelf geen aanleiding tot misverstanden te zijn.
Morgen naar Saint Astiers.

• 24 Mei 2017 - 16:55

Treesje:

Zeker geen straf om daar te mogen zijn. Prachtige foto's, mooi weer verse onderbroek
    heerlijk eten en vernieuwing van de trouwbelofte op afstand :) Het leven is mooi.
    lieve groeten Treesje en Ben

• 26 Mei 2017 - 16:24

Henk Postma:

beste Roy,

respect voor de uitdaging die je bent aangegaan. Nog heel veel succes maar ook vele mooie ervaringen gewenst op je tocht naar Santiago de Compostela.
    Wij zijn vorig jaar ook in deze omgeving op vakantie geweest en kennen Perigueux ook. Mooie stad en mooie kathedraal. Wij verbleven in Thenon, zo'n 20 km meer oostelijk. Voor ons trouwens veel minder afzien ;)