Flavignac - Reisverslag uit Flavignac, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Flavignac - Reisverslag uit Flavignac, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Flavignac

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

18 Mei 2017 | Frankrijk, Flavignac

Pittige etappe met flinke hellingen en een enorme hoop regen waartegen ook mijn nieuwe regenjack niet bestand was.
Voor het eerst een medepelgrim ontmoet: Charlie, een Parijzenaar van 32 die welgeteld 4 dagen heeft getraind maar het goed doet.
Vanavond wederom in een pelgrimshuis lekker opdrogen. Morgen samen met Charlie naar Saint Pierre de Frugie.

  • 19 Mei 2017 - 09:39

    Treesje:

    Wat fijn om ook weer even met iemand samen te lopen. Jammer van je mooie lichtgiftgroene regenjack.
    Duur en dan niet waterdicht? Afzetterij:)
    Nu maar hopen op veel droge dagen.
    Mia heeft gisteren weer meegegeten en we hebben lekker bijgepraat.
    lieve groet Treesje en Ben

  • 19 Mei 2017 - 22:54

    Inge:

    Zo, ik ben weer terug van een 4daagse bootreis en de afgelopen reisverslagen gelezen en ik heb bewondering voor je, je doet het zo goed, Roy ik ben apetrots op je, hou goed vol ,en tot de volgende etappe.
    Lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Flavignac

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 113971

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: