Dhuizon - Reisverslag uit Dhuizon, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Dhuizon - Reisverslag uit Dhuizon, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Dhuizon

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

06 Mei 2017 | Frankrijk, Dhuizon

Gisteren was het eigenlijk best mooi weer, maar in het huis in Lailly waar ik sliep was het 11 graden!
Vanmorgen heb ik een half uur onder de hete douche gestaan en heeft mijn gastheer muesli en koffie voor me gemaakt en daar knapte ik flink van op.
De wandeling van vandaag was saai (weer langs een racebaan) en regenachtig, maar mijn gastvrouw hier is helemaal top. Hapjes, aperitiefje; niets is teveel. Mooie kamer met TV; eigenlijk te luxe voor een pelgrim, maar vandaag heb ik dat net even nodig.

  • 06 Mei 2017 - 19:44

    Jan En Leontine:

    Hallo Roy,
    Elke dag kijken we uit naar je blog!tot nu toe heb je het pittig gehad,Ls het goed is gaat het vanaf nu beter als je op de route bent!wij wensen jou een zonnetje,geen blaren meer en vriendelijke mensen,dat verdien je!veel succes en lieve groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Dhuizon

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 113969

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: