Gouillons - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Gouillons - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Gouillons

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

03 Mei 2017 | Frankrijk, Chartres

Gisteren na een minder goede airbnb ervaring, gevolgd door ern korte wandeling, in Gouillons aangekomen. Philippe, mijn gastheer, verzorgt hier 5 superpoepielieve gehandicapten en als ik hem niet net voor was geweest had hij ook nog mijn kleren voor me gewassen. Koken kan hij ook als de beste. Alvorens ik naar Artenay vertrek, gaan we eerst met zijn allen in Philippe's busje naar de kathedraal van Chartres. !

  • 03 Mei 2017 - 10:05

    Leny En René Janssen :

    Weer een dag met bijzondere ontmoetingen! Dat geeft weer te overdenken bij de volgende etappe, hoe mooi. Lieve groet René en Leny

  • 03 Mei 2017 - 15:52

    Mary B:


    Wat een geweldige mensen die je op je pad tegenkomt!
    Maar dat moet ook dat geeft je weer steun.
    Gr Hans en Mary.

  • 03 Mei 2017 - 19:38

    Treesje:

    Wat heerlijk die fijne!! bijzondere ontmoetingen en dan je 360o beeld en mooi weer. Dat is leven als.....
    liefs TRreesje

  • 03 Mei 2017 - 22:45

    Connie:

    He Roy, fijn zulke ervaringen met byzondere mensen. Moet zeker iets met je doen. Op naar de volgende kilometers. Geniet ervan enne rustig aan kerel.
    Groetjes Con

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Chartres

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 113933

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: