Rustdag - Reisverslag uit Rambouillet, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Rambouillet, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 April 2017 | Frankrijk, Rambouillet

Vandaag een dag niet lopen.
Grotendeels op bed, maar ook lekker Malinees gegeten bij mijn gastgezin.

  • 01 Mei 2017 - 08:07

    Ellen:

    Hallo Roy,
    Goed dat je een rustdag hebt gehad en dat je de minder fraaie omgeving gauw achter je kan laten. Een vriendin van mij loopt ook de Camino maar niet zo'n grote afstand als jij. Leuk om beide reisverhalen mee te maken. Een mooie wandelgang weer toegewenst.

  • 01 Mei 2017 - 08:58

    Mary En Hans :

    Hallo Roy
    Lekker zo'n rustdag er tussendoor .Dat heb je wel verdiend.Wat ben je al een eind hé.Zo schiet je al op naar de plek waar Mia je komt opzoeken ,is dat niet ............
    Wij volgen je ,succes
    Hans /Mary

  • 01 Mei 2017 - 11:58

    Treesje:

    Goed zo Roy. Een rustdag inplannen. Ik had wel meegewild naar Versailles.
    Mooi! Wat is er met je rechtervoet? Blaren of toch iets anders. Hopelijk te herstellen met je rustdag. Ik duim voor mooi weer voor je. :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Rambouillet

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 113937

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: