Conflans-Sainte-Honorine - Reisverslag uit Conflans-Sainte-Honorine, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Conflans-Sainte-Honorine - Reisverslag uit Conflans-Sainte-Honorine, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Conflans-Sainte-Honorine

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

27 April 2017 | Frankrijk, Conflans-Sainte-Honorine

De naam klinkt prachtig, maar het is hier aggenebbisj. Lijkt wel of de trein hier onder het huis door rijdt, maar dan om de 5 minuten.
Hemelsbreed slechts 13 km van waar ik gisterep sliep (ook aggenebbisj), maar omdat er een aantal snelwegen moet worden omzeild toch weer 20 km. Wel een paar mooie plaatjes van de Oise geschoten. Met mijn teen gaat het steeds beter.

  • 27 April 2017 - 21:25

    Jorrit:

    Hoi Roy, leuk om je - grote of kleine - vorderingen steeds te mogen lezen. Nog een klein stukje dan wordt het mooier. Buen Camino.

  • 28 April 2017 - 12:01

    Popke Huizinga:

    Hoi Roy,
    Goed om te lezen dat het met je teen steeds beter gaat! Je tocht langs Parijs doet mij denken aan mijn eigen fietstocht Zurich (Friesland) - Zurich (Zwitserland) v.v. in 1988. De routebeschrijving voerde ons langs het Ruhrgebied. Dit was niet te vermijden want we moesten er een stempel halen als bewijs dat we de route volgens de regel hadden gedaan. Maar ik heb mij altijd afgevraagd waarom de organisatie geen leuker routes konden bedenken. Echter, daarna kwam de Eiffel en een paar dagen later het Zwarte Woud. Na het Ruhrgebied konden we dat extra waarderen.
    Veel succes met het dappere vervolg Roy!
    Popke

  • 28 April 2017 - 13:22

    Inge:

    Hai Roy, wat fijn dat het met je teen beter gaat , voeten zijn toch de belangrijkste delen van het lichaam ,voor zo'n grote tocht. Ik wens je noch veel loopplezier , en tot de volgende stop. Lg

  • 28 April 2017 - 16:19

    Hans En Mary:

    Roy het is fijn dat het zo goed gaat ,je teen gaat ook weer beter .Wat ben je al een eind hé ,wij blijven je volgen succes met de volgende trip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Conflans-Sainte-Honorine

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 113981

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: