Saint-Quentin - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Saint-Quentin - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Saint-Quentin

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

19 April 2017 | Frankrijk, Saint-Quentin

Vandaag een korte (23 km) maar niet ongevaarlijke etappe bergafwaarts (beroerd voor mijn knieën) langs de D8 waar ze de vouwen uit je broek rijden.
In Saint-Quentin na een uitgebreide stadsbezichtiging en een bezoek aan de kapper bij een zeer sympathiek gezin beland.
Mooi landschap gezien.
Nog maar 140 km naar Parijs!

• 21 April 2017 - 12:40

Janet & Theo Van De Bilt:

Dag Roy,

Wij lezen vanaf vorige week elke dag je verslagen. Je doet het goed jochie!!
    Vriend Popke citeerde "you never walk alone", Ik zou verder willen gaan in datzelfde lieje:
    Walk on, walk on, with hope in your heart". Verlies de hoop niet. Geloof in jezelf.
    Dit klinkt nogal domeeachtig maar is goed bedoeld.
    Houdoe !!

• 21 April 2017 - 14:52

Evelyn:

Goed bezig Roy.
    En zo te zien, op de foto's, schitterend weer, strakblauwe hemel!

Leuk om je zo te volgen.

• 21 April 2017 - 17:47

Jeanette Fluit:

Bonjour Roy,

Het begint al op te schieten, jouw wandeltocht.
    En je blijft positief met je 'nog maar' 140 km. tot Parijs.
    Fijn dat het zonnetje in Frankrijk schijnt.
    Hou je taai - maar bovenal geniet er van.

lieve groet,
    Jeanette

• 21 April 2017 - 19:41

Jan V Gisbergen:

Hey Roy,
    Goed hoor!
    In st. quentin hebben wij op onze eerste Camino ook geslapen. Ik herinner me die merkwaardige kathedraal, zonder echte toren en met een dubbele zijbeuk. Ben je binnen geweest? Lag daar in de vloer niet een labyrint uitgebeeld? Dat is eigenlijk bedoeld voor vermoeide pelgrims, als alternatieve tocht. Gewoon iets van 140 m. Ipv 140 km naar Parijs. ;-)
    Ga lekker door, man! Hooge Mierde ligt al ver achter je en Santiago is al n aardig stukje dichterbij gekomen.
    Maar je telt in behapbare etappes, hè. Voorlopig ben je gefocust op de Eiffeltoren ( bij goed zicht...)
    Buen Camino, Peregrino!
    Jan

• 22 April 2017 - 09:51

Riphagen Sr Andre:

Hi Roy,
    ge wit ût; geen overwinning zonder strijd!!!
    Hier wordt je alleen maar sterker van.
    Heel goed bezig man; keep going strong!!!