Het feest gaat beginnen - Reisverslag uit Hooge Mierde, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Het feest gaat beginnen - Reisverslag uit Hooge Mierde, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Het feest gaat beginnen

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

08 April 2017 | Nederland, Hooge Mierde

Over een paar uurtjes vertrek ik vanuit Vessem na een ceremoniële wegzending.
Ik heb een aantal mensen een intentie beloofd en, hoewel ik om redenen van privacy geen namen zal noemen, zitten al deze intenties verankerd in mijn hoofd en in mijn hart; wees daar verzekerd van.
Zodra de eerste gelegenheid zich voordoet plaats ik weer een berichtje.
Ik dank iedereen voor de overweldigende steun en belangstelling voor mijn camino!

  • 08 April 2017 - 09:23

    Jorrit:

    Buen Camino Roy! Lekker weer ook om te starten. Enjoy!

  • 08 April 2017 - 10:35

    Merlijn Van Gisbergen :

    Buen camino peregrino!!

  • 08 April 2017 - 10:53

    Leny En René:

    Buen viaje!

  • 08 April 2017 - 12:33

    Laura Moret:

    Bon voyage! Je start met mooi weer, goed teken! Zet em op!

  • 08 April 2017 - 18:37

    Elza Vis:

    Buen Camino Roy. Denk aan je.......ik vertrek 21 mei vanuit Vessem. Spannend !

  • 08 April 2017 - 19:41

    Jan En Leontine:

    Eindelijk is het zo ver Roy!Je start is met mooi weer,dus veel succes en geniet ervan.

  • 10 April 2017 - 18:26

    Hans En Mary:

    Geweldig Roy. Wat een mooie foto van jouw en Mia. We gaan je volgen.
    Succes Hans en Mary

  • 11 April 2017 - 09:39

    Popke Huizinga:

    Vaya con Dios, Roy!
    Popke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hooge Mierde

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 778
Totaal aantal bezoekers 113987

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: