Nog 3 weken - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

15 Maart 2017 | Nederland, Vessem

Over 3 weken geht's los. Nu druk bezig met het regelen van slaapplaatsen in België en dat is niet makkelijk. Een goede tip van Sjef Verbaanderd: vriendenopdefiets.nl. Aangezien ik niet te veel wil sturen, agenderen en regelen, laat ik het vanaf Maubeuge op zijn beloop.
Nu alvast dank aan iedereen die bij de voorbereiding helpt of heeft geholpen, zoals o.a. Jeanne en Wil van Kollenburg, Merlijn van Gisbergen, mijn vrouw Mia en diegenen die ik nu vergeet.

  • 20 Maart 2017 - 12:40

    Leo:

    Hallo Roy

    Wij (Thea en ik )hebben je langzaam zien veranderen van een fanatieke hardloper naar een wandelaar met een missie.
    Daarom zijn wij benieuwd wat jouw ervaring is om dit te volbrengen.
    Heel veel succes namens Thea en Leo
    En natuurlijk alle Dorpslopers

    Leo

  • 20 Maart 2017 - 17:17

    Marjan ( Een Van De Wandelaars Van De DL):

    Hoi roy,
    Leuk dat we je zo kunnen volgen. Heel veel succes en toi toi toi
    Tot over enkele maanden gewoon weer op de zondagmorgen vanaf de spartel

  • 20 Maart 2017 - 20:24

    Jeffry Lavrijsen:

    Hoi Roy,

    Mooie uitdaging ga je aan.
    Superveel succes, we zullen je blijven volgen, en geniet er van.

    Gr. Jeffry Lavrijsen

  • 21 Maart 2017 - 16:32

    Popke Huizinga:

    Hoi Roy,
    Leuk om je straks te volgen via deze link. Nog leuker was het geweest als je een Google streetview camera op je hoofd had geïnstalleerd. :) Maar ik kan mij voorstellen dat je ook wat privacy wilt.
    Heel veel succes en ik zie ernaar uit Mia en jijzelf te ontmoeten op 4 april voor het 30-jarig jubileum.
    Hartelijke groet!
    Popke Huizinga

  • 25 Maart 2017 - 10:22

    Johan Daniëls:

    Best Roy,

    Op 8 april ga jij op reis. Te voet. Jij alleen....
    Je hebt je prima voorbereid, zowel mentaal als fysiek.
    Dus de basis is goed. Nu nog de praktijk !
    Ik wens je alle succes voor het slagen van je voettocht:
    vele stappen voorwaarts brengen je naar Santiago de Compostela.
    Je vertrekt, gepakt en gezakt (een hele last op je rug), door weer en wind,
    van plaats naar plaats, door diverse landen naar je eindbestemming.
    Het ga je goed, Roy ! Bon Camino......!!!

  • 25 Maart 2017 - 22:17

    Aukje:

    Roy, heel veel wijsheid bij de laatste voorbereidingen en heel veel succes met jouw missie.

    Groetjes. ....
    (Ook van ons pap en ons mam; ik zal ze doorgeven/uitleggen hoe ze jou kunnen volgen. )

  • 30 Maart 2017 - 14:17

    René En Leny Janssen:

    Hallo Roy en Mia, samen overleggen, samen beslissen, samen inkopen, samen voorbereiden. Want ook je partner moet achter dit avontuur staan. Er is al veel besproken en gesproken en zaterdag 8 april komt nu wel heel dichtbij.

    Camino Roy, jij gaat de route afleggen, je eigen route, je kop leegmaken en genieten van. Wat zal het pad dat jij gaat lopen, brengen?. Net als iedere weg zal het ups en downs brengen maar bovenal een mooie rijke ervaring.
    Miep, in de achterwacht, op de thuisbasis en Roy on the road!

    Wij vinden het super dat je dit avontuur aangaat en zullen je zeker gaan volgen via deze site.

    Goeie reis, mooie ontmoetingen en inspirerende momenten.
    Lieve groet, René en Leny

  • 30 Maart 2017 - 15:25

    Roy De Boo:

    Ik ben aangenaam verrast door de leuke reacties van iedereen. Zo wordt het natuurlijk n o g leuker!

  • 18 Mei 2017 - 17:11

    Will En Jeanne Van Kollenburg:

    Roy,

    Ik heb de berichten gelezen. De dagen van genieten zijn er in overvloed.Hopelijk heb je geen last van blaren meer.
    Heb nu pas kunnen reageren, omdat wij gisteren pas zijn teruggekomen.
    Wij wensen je heel veel loopplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vessem

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 114018

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: