Voorbereidingsweekend Vessem - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Voorbereidingsweekend Vessem - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsweekend Vessem

Blijf op de hoogte en volg Roy

13 Maart 2017 | Nederland, Vessem

Het afgelopen weekend ingevuld met praktische en mentale voorbereiding op mijn eerste camino. Prima weekend met goede begeleiding en leuke mensen; allemaal met de neuzen dezelfde kant op zeg maar. Misschien hebben jullie al een mailtje van gelijke strekking van me gehad, maar dan heb je het nu dubbel...

• 13 Maart 2017 - 14:51

Fleuriëtte :

Trots op je papa! Nog maar 27 dagen tot de start. Enne, niet teveel inpakken he?!

• 13 Maart 2017 - 14:59

Roy De Boo:

Ik ben al aan het schiften. Heb net bij Decathlon een nieuwe slaapzak, lakenzak, regenbroek, dubbele usb-lader, extra merinoshirt, extra sokken, reiskussen, etc, allemaal super lichtgewicht gekocht. Straks nog ff de zeepblaadjes, magnesium, en opbergzakjes bij de Kruidvat halen. XXX

• 13 Maart 2017 - 15:54

Mia :

Door de algehele voorbereiding samen met jou te doen, loop ik deze in gedachten samen met jou mee. Het begint nu echt te worden en komt steeds dichterbij; 3 1/2 maand in gedachten meelopen is best lang!!
    Maar top dat je het doet. I will survive.

• 13 Maart 2017 - 16:07

Merlijn:

Alweer flink wat aanpassingen in je bepakking lees ik

• 13 Maart 2017 - 17:53

Roy:

Ik heb goed naar je geluisterd Merlijn!

• 14 Maart 2017 - 19:11

Treesje:

Ja het komt akelig dichtbij. Het hele muziekprogramma schop je overhoop.
    Maar we gunnen je deze megaroute. En willen graag meelopen in je berichtgeving.
    Mia schuif maar aan voor een lekker hapje en bijpraatmoment. liefs.

• 09 April 2017 - 11:24

Andre Riphagen:

Wens je heel veel succes, mede namens al je zwemvrienden en vriendinnen.
    ennuuuuh.......C U soon!!!!!!!

• 12 April 2017 - 18:45

Hans Biesheuvel:

En hoe bevalt het je ,om zover te gaan lopen .
    Waar zit je op dit ogenblik is dit op de kaart te vinden
    Groetjes Mary en Hans