Pineuilh en Monségur - Reisverslag uit Monségur, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Pineuilh en Monségur - Reisverslag uit Monségur, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Pineuilh en Monségur

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

29 Mei 2017 | Frankrijk, Monségur

Gisteren door Willy en Roel naar een restaurant gelokt dat van mij acuut een Michelin-ster krijgt. Willy en Roel hadden samen bekokstoofd dat ze mij dit sterrenmaal (allemachtig wat was dàt lekker) voor mijn aankomende verjaardag zouden aanbieden en dat ook nog in een ambiance aan de Dordogne waar ik stil van werd. Nog ff Duitz gekletzt met een Duitze dame die daar ook zat en daarna door chefkok Bocuse naar mijn schamele onderkomen in Port-saint-Foy/Pineuilh gebracht.
Wie mij beter kent weet dat Roel en Willy nog niet van me af zijn.
Vandaag met Jocelyne en Patricia meegelopen en die hebben wat minder haast dan ik. Gps is ook niet echt hun ding, dus ik heb na de gezellige rustpauze waar we Roel en Willy en Stephan en Heiko (?) tegenkwamen nog geprobeerd de Nederlandse equipe in te halen, maar dat liep niet goed af. Resultaat: een dikke 30 km gelopen en zere voeten.
Zit nu in een gîte waar de geur van de waardin en beddegoed wedijvert met mijn sokken, maar voor een tientje moet je niet zeuren.

  • 29 Mei 2017 - 18:34

    Mia:

    Ben toch benieuwd wat je gegeten hebt gisteren. Zoals je ziet Roy, het leven zit vol verrassingen, vervelende, mooie en stinkende. Joj weet in ieder geval zeker dat je vannacht niet gestoken gaat worden door de muggen. Dat is ook positief! Lekker eten straks en geniet van een lekker koud voetenbadje. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Monségur

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 114068

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: