Romorantin - Reisverslag uit Romorantin-Lanthenay, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Romorantin - Reisverslag uit Romorantin-Lanthenay, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Romorantin

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

07 Mei 2017 | Frankrijk, Romorantin-Lanthenay

Vandaag 29 saaie kms langs een eindeloze, rechte en ook nog niet ongevaarlijke weg gelopen terwijl ik eigenlijk een rustdag had moeten nemen.
Terechtgekomen bij een supersympathiek Braziliaans gezin, waar ik weer eens tot op het bot verwend word.
Rustdag uitgesteld naar morgen.

  • 07 Mei 2017 - 18:18

    Lida En Ton:

    Wat ga je goed Roy, je bent al een aardig eindje op weg. Wij blijven voor je duimen!!!
    Groetjes,

    Lida en Ton

  • 07 Mei 2017 - 18:40

    Hennie Vester:

    Ha Roy , soms vergeet ik je even maar nu niet...ach een saaie weg hoort er ook bij.....er komt steeds wat anders. We denken aan je, met mijn ad gaat het niet zo goed, steek maar ergens een kaarsje op.....hartelijke groet van Hennie en ad Vester.

  • 07 Mei 2017 - 19:07

    Roy De Boo:

    Hallo Hennie,
    Naar dat het niet goed gaat met Ad.
    Ik neem een extra steentje mee en zal bij de eerstvolgende gelegenheid een kaarsje branden.
    Hou je taai!
    Roy

  • 08 Mei 2017 - 07:06

    Anna:

    Wat mooi zeg, dat zo'n saaie weg weer goed gemaakt met super sympathiek gezin waar je kunt overnachten.

  • 08 Mei 2017 - 07:09

    Marjan:

    Nou Roy je bent al een heel eind gekomen, tegenvallers /meevallers het hoort er geloof ik allemaal bij. Nog heel veel succes en toi toi toi. Groetjes Marjan (DL)

  • 08 Mei 2017 - 09:22

    Connie:

    Roy, heel gezellige ,mooie route , zoals op foto te zien. Fijn als je dan zo onthaalt word. Maak je dag weer goed. Geniet van je rustdag. Groetjes kus connie.

  • 08 Mei 2017 - 09:32

    Popke Huizinga:

    Hoi Roy,

    Geweldig zoals je gaat! Als ik de kaart bekijk en een liniaal horizontaal erop leg dat ben je al op de hoogte van Zwitserland. En ongeveer halverwege Frankrijk. Tref je ook al mede wandelaars die richting Santiago lopen?
    Een mooie dag toegewenst uit een bewolkt en ietwat kil Amsterdam!
    Popke

  • 08 Mei 2017 - 11:29

    Roy De Boo:

    Hoi Popke,
    Tot op heden nog geen medewandelaars, maar ik verwacht zij-instroom ter hoogte van Limoges vanaf waar ik een officiële pelgrimsroute, de Via Lemonvicensis, loop.
    Vaya con Dios!

  • 08 Mei 2017 - 13:59

    Popke Huizinga:

    Hoi Roy,

    Dank voor je reactie. Met je wandeltempo denk ik dat je het komend weekend al Limoges zult bereiken. Ik hoop voor je dat dan de lange saaie wegen (zoals gisteren) achter je hebt en de leuke smalle paden (off the road) a la Pieterpad zult gaan bewandelen. En de leuke ontmoetingen met wandelaars! Geniet nu lekker van de rustdag!
    Salute,
    Popke

  • 09 Mei 2017 - 08:47

    Treesje:

    Ha lieve Roy,
    Even een inhaalslag gedaan in je berichten. Wij waren even off line v.w. familiebezoek.
    Jammer van het slechte weer, alhoewel het wel een leuke video oplevert, met een mooie afsluitende glimlach.
    Wanneer ga je nu echt de camino opzoeken? Dat lopen langs die Franse "Semie- Snelwegen" moet je misschien wat meer mijden . Misschien kom je dan ook meerdere lopers tegen.
    Fijn dat je af en toe een heerlijk onderkomen met verwennerij treft.
    En Binnenkort bij familie aankomen???
    liefs Treesje

  • 09 Mei 2017 - 09:28

    Roy:

    Hoi Treesje,
    Vanaf Limoges ga ik grotendeels de Via Lemonvicensis- oftewel de Vézelay-route lopen. Dat kan dan wat meer op mijn gemak omdat ik dan naar schatting 70 dagen de tijd heb voor nog ca. 1.250 km.
    Nog 3 dagen tot de familie (de reden van mijn "haast" tot dusver).
    Dan ff een paar dagen niks en dan door naar Limoges.
    Groeten aan allen!
    Roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Romorantin-Lanthenay

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 114088

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: