Landrecies - Reisverslag uit Landrecies, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Landrecies - Reisverslag uit Landrecies, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Landrecies

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

17 April 2017 | Frankrijk, Landrecies

Mijn poging om hier in Landrecies op de camping Le Moulin een plaatsje te bemachtigen stuitte op een zwijgzame oude man die de poort voor me dichtgooide en die, gevraagd waarom, zijn ongastvrijheid via een paar grommende honden betuigde. Een voorbijgangee wees me op hotel Les Charmilles waar ik nu als gevolg van de voortschrijdende tijd verblijf. Gelukkig had Mia vanmorgen nog gauw even een paar boterhammetjes gefabriekt voordat ze weer naar huis ging met het overgewicht uit mijn rugzak.

  • 17 April 2017 - 20:51

    Bob:

    Das wel erg vervelend Roy, hopelijk nu wel een goed onderkomen voor de nacht?
    Gr bob en reinier

  • 17 April 2017 - 22:36

    Riphagen Sr Andre:

    Gelukkig kun jij als rechtgeaarde Amsterdammer met dat soort onbenullen omgaan. Het blijft echter hoogst irritant.
    Mia is en blijft een grote steun en toeverlaat, waardoor je toekomstige kilometers met veel vertrouwen kunnen worden tegemoet gezien.
    Ook je Mierdse zwemvriendje is en blijft optimistisch.
    Veel succes voor de komende kilometers!!

  • 18 April 2017 - 06:51

    Annelies:

    Goed bezig Roy! Lekker door bijven lopen dan kom je er vanzelf.. Geniet van iedere dag! Groeten van ons allemaal.

  • 18 April 2017 - 09:50

    Popke Huizinga:

    Ha Roy,
    Geen pelgrimstocht zonder ontberingen: blaren (zal idem voelen als een wielrenner met een steenpuist), regen, kou en ongastvrije lieden! Als je er middenin zit niet leuk, achteraf dragen die ontberingen bij aan het 'YES!' gevoel dat je dit hebt doorstaan en overwonnen. Je loopt naar het zonnige zuiden, dit betekent dat het zonlicht iedere dag in je ogen schijnt. En iedere stap is weer een stap naar het uiteindelijke doel. Ik wens je een goede wandeling toe vandaag en probeer bovenal te genieten!
    Popke

  • 18 April 2017 - 16:21

    Roy De Boo:

    Ik heb nog geen echte ontberingen meegemaakt hoor. Kan tegen een stootje. Zie ook de foto van mijn vaste begeleider.

  • 19 April 2017 - 09:13

    Connie:

    Ha die Roy, jij laat je niet kennen. Goed bezig. Hoort er allemaal bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Landrecies

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 114079

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: