Ihlow? - Reisverslag uit Overijse, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Ihlow? - Reisverslag uit Overijse, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Ihlow?

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 April 2017 | België, Overijse

Geen idee hoe waarbenjij erbij komt dat ik in Ihlow ben, maar daar ben ik dus niet...

  • 12 April 2017 - 18:46

    Ton:

    Ha Roy,

    Kom je naast jezelf ook al Camino-lopers tegen?

    Groet, Ton

    Ps. Vandaag sleutel nwe pand ;)

  • 12 April 2017 - 19:28

    Hjalmar :


    Ik ben trots op je!
    Voor mij ben je nu al de held! Ga zo door, Roy!
    Goed je kort nog even te zien op de receptie o4-o4.
    Onuitputtelijke kracht gewenst, Hjalmar

  • 12 April 2017 - 20:52

    Roy De Boo:

    Dank je Hjalmar! Groeten aan je ouders!

  • 13 April 2017 - 12:18

    Andre Riphagen:

    Hallo Roy, de hartelijke groeten van je zwemvrienden uit Hilvarenbeek.
    Speciaal van Mara,d ie heeft het zelf zo druk dat ze je geen groet kon sturen.
    We beloven je een heerlijke warme appelflap als je weer terug bent.
    Supergoed wat je doet en we zijn trots op onze zwemvriend
    Andre

  • 13 April 2017 - 18:35

    Roy De Boo:

    Hartelijke groeten terug aan mijn zwemvrienden. Ik mis jullie nu al.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Overijse

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 114052

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: