Dag 3 - Reisverslag uit Kortemark, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kortemark, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

10 April 2017 | België, Kortemark

Vandaag was alles op mijn route dicht; supermarkten, frietkotten, dus niet echt gepauzeerd. Vlak voor Averbode toch nog een bakkertje gevonden die ook nog melk en kaas had. Maar dit werd allemaal meer dan goed gemaakt door mijn onderkomen in de abdij. Zie video.

  • 10 April 2017 - 16:29

    Mia:

    He Roy, ik zie geen video. Maar gelukkig had je een voorraadje noten bij. Het lopen gaat toch wel snel, genoeg tijd om even bij te komen en voor een sudoku!

  • 10 April 2017 - 16:34

    Merlijn:

    Ik zie ook geen video helaas.

    Het leven van n pelgrim gaat niet over rozen hè Roy

  • 10 April 2017 - 17:03

    Riphagen Sr Andre:

    Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik zie ook geen video. Maar niet getreurd, hij
    klinkt zeer optimistisch en daar geniet ik van. Sterkte pal!

  • 11 April 2017 - 12:58

    Nic:

    Hoi Roy,ik zie helaas ook geen video,maar ik begrijp wel van je dat je niet om komt van de honger
    met al die friet cotes langs je route voorlopig tot Frankrijk
    Groetjes
    nic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Kortemark

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 114093

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: