Santiago/Finisterra - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Santiago/Finisterra - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Santiago/Finisterra

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

25 Juli 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Na een hoop feesten in Santiago een bus naar Finisterra genomen.
De mooiste busreis die ik me kan herinneren, maar vanwege het slechte weer geen foto's gemaakt.
In Finisterre-stad een albergue geboekt en vriend Stefan ontmoet die daar in een tent bivakkeerde.
Met Stefan naar het "einde van de wereld" gelopen wat aanzienlijk minder spectaculair was dan de naam doet vermoeden. Veel bekenden tegengekomen, o.a. Pierre die ik in Perigueux voor het laatst gezien had
Vervolgens wachten op de veel geprezen zonsondergang die niet kwam omdat er te veel bewolking was.
s' Avonds in de piratenbar goede frieten met beroerde Sangria genuttigd.
De terugweg met de bus de volgende ochtend verliep wel met mooi weer en dus veel mooie plaatjes geschoten, o.a. in Cee. Helaas geen busverbinding naar Muxia dus daar ga ik een andere keer heen.
Hier in Santiago is het doorlopend feest, maar wel met terreurdreiging niveau 3, dus overal politie en doorlopend helicopters.
Desalniettemin een zeer gezellige avond met veel bekenden en op zeer goede live muziek tot 02.30 gedanst. Ja, ik.
Vandaag weer veel bekenden ontmoet.

  • 29 Juli 2017 - 12:44

    Kees:

    Fantastisch Roy en Mia, al klinken die laatste regels wel een beetje als dansen op een vulkaan. Na een aanloop van zo'n 3000 km moet een avond springen (dansen) ook nog wel lukken.
    Ik kan me voorstellen dat de afgelopen maanden soms een uitdaging, maar toch ook een schitterende ervaring zijn geweest. We zijn vol bewondering en respect voor je (jullie) prestatie, en diep in ons hart ook wel een beetje jaloers. Liefs van Kees en Marijke

  • 29 Juli 2017 - 18:33

    Roy:

    Dank je Kees en Marijke!
    Het waren maar 2300 km hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 114017

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: