Vilalba - Reisverslag uit Vilalba, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Vilalba - Reisverslag uit Vilalba, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Vilalba

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

14 Juli 2017 | Spanje, Vilalba

De plannen zijn gewijzigd. Ipv naar Baamonde (33 km) zijn we naar Vilalba gelopen. Geen echt spectaculaire tocht, maar wel de eerste in een serie van aanzienlijk kortere etappes omdat we anders binnen een week al in Santiago zouden zijn en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Hier in Vilalba zitten we in een spiksplinternieuwe, superschone en comfortabele albergue waar we ook nog eerdere wandelvrienden zijn tegengekomen.
Vilalba is ook een plaats die uitnodigt om een extra dag te blijven.
Daarna gaan we door naar Baamonde en van daaruit maken wij een uitstapje buiten de camino om en wel naar Melide. Misschien niet in één etappe, maar we gaan daar wel heen.
Waarom we dat doen kunt u in een van volgende verslagen lezen.

• 14 Juli 2017 - 16:42

Annelies En Rob:

Wel fijn als het lekker rustig aan kan! Ben benieuwd naar het verhaal over Melide.. Succes! Hier in Mierd vandaag weer flinke plensbuien :( We houden je kelder in de gaten! Groeten van ons allemaal.

• 15 Juli 2017 - 07:22

Henny:

Wel Roy het loopt nu wel naar het einde voor je, Santiago komt nu toch steeds dichterbij. Siet en ik ( Henny de camper eigenaar) wensen jullie nog een mooie wandeling toe. Wij gaan volgend jaar verder zijn geëindigd in Pamplona. Groetjes