Mondeñedo - Reisverslag uit Mondoñedo, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Mondeñedo - Reisverslag uit Mondoñedo, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Mondeñedo

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 Juli 2017 | Spanje, Mondoñedo

In ons aangename onderkomen in Villamartin kwam ik tijdens het avondeten tot de ontdekking dat de hotelier in Ribadeo mij mijn paspoort niet had teruggegeven. Onze charmante gastvrouw in Villamartin waagde er een telefoontje aan en een vazal van de vergeetachtige hotelier kwam mijn paspoort brengen.
Vanmorgen onder ideale weersomstandigheden vertrokken naar Mondoñedo. Lekker zonnetje, maar niet te warm. Redelijk lichte en ook mooie etappe.
Mondoñedo is een stadje met een aantal pelgrimsherbergen en wij kozen voor het klooster waar een tweepersoons kamer met eigen natte cel mogelijk is.
's Middags de indrukwekkende kathedraal bezocht en besloten 's avonds in de stad in een restaurant te gaan eten.
Ff gegoogled, maar welk een sof; er is in Mondoñedo geen restaurant.
Je kan in de diverse bars kleinigheidjes en bocadillos en een verdwaalde pizza eten en dan houdt het zo'n beetje op. In het klooster wordt ook een avondmaaltijd aangeboden maar die vind ik niet echt aantrekkelijk.
Dan vergrijp ik me maar aan een hamburger...
Nog maar 150 km naar Santiago.
Wat ik overigens ergerlijk vind aan waarbenjij.nu is dat zii bij gebrek aan essentiële geografische kennis zelf maar bepalen waar ik ben.

  • 12 Juli 2017 - 20:51

    Leny En René Janssen :

    De groente tuin ligt er mooi bij, om in te bijten! Lekker met een hamburger. Succes met de laatste etappes.

  • 13 Juli 2017 - 12:52

    Nic Zelissen:

    Beste Roy en Mia met heel veel respect heb ik al jou verslagen gelezen met diepe bewonderingen voor al je ontberingen,
    Maar heb begrepen dat je nu samen met Mia aan de laatste 150 kilometer bent begonnen,en wens jullie beide dan ook heel veel succes.
    Groetjes
    Nic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mondoñedo

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 113957

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: