Deva - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Deva - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Deva

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

06 Juli 2017 | Spanje, Gijón

Na een pittige etappe op een camping terechtgekomen waar ik met 4 alleraardigste jongedames in één blokhut ben ondergebracht. Kennelijk vonden de dames een grijze pelgrim met enige talenkennis ook wel grappig want ik ben 's avonds in het café aardig gefêteerd (43 is best lekker spul) en lag pas na middernacht in mijn stapelbedje. Had ook geen tijd meer om te bloggen. Het kan niet altijd feest zijn, dus dit keer lag ik wèl alleen, haha. Moet kunnen onder pelgrims, maar aan kamer/bed delen met een vreemde moet ik nog steeds wel wennen.
Nu in de bus op weg naar Bilbao om de kers op de taart van het vliegveld te halen. Morgen naar Avilés. Gijon/Avilés sla ik, evenals vele anderen, over want dat schijnt een en al industrieterrein te zijn. Niet erg pelgrimeus, maar dan wordt Mia's eerste etappe niet zo'n afknapper.

• 06 Juli 2017 - 15:14

Connie:

Goe bezig knul. Fijne tijd met je kers. Ha ha

• 06 Juli 2017 - 15:18

Dineke Kemper:

Ha Roy, bijna niet te bevatten hoe makkelijk je deze (lange) weg aflegt! Geweldig!! Natuurlijk zijn er af en toe dipjes, maar die lijk je zo makkelijk weg te poetsen. We genieten van je verslagen en foto's. Leuk al die verschillende mensen die je onderweg ontmoet. Nu het laatste gedeelte! Veel succes, plezier en sterkte!
    Lieve/hartelijke groet, Dineke, Enno en Marc
    (Met Clare en Simon gaat het goed.)

• 06 Juli 2017 - 18:34

Johan Daniels:

Fijn, Roy, dat je vanaf nu met Mia aan je zij samen verder kunt lopen naar Santiago.Doe het wel rustig aan, want jij zult best wel conditie hebben opgebouwd onderweg, terwijl Mia het moet hebben van onze veel kortere trainingen.....Geniet maar van elkaar, het landschap, de Spaanse gastronomie, je medepelgrims en de laatste loodjes..... Maar die kunnen best nog wel zwaar worden als je de Picos de Europa moet doorkruisen. Veel groeten van alle Dorpslopers en in het bijzonder van onze wandelgroep. ! Que todo vaya bien ! (Dat alles goed moge gaan....)

• 06 Juli 2017 - 22:40

Leny En René Janssen :

Bijzonder om straks samen verder te lopen en samen in Santiago aan te komen. Geniet van elkaar en van de komende etappes.

• 07 Juli 2017 - 10:19

Zoonlief:

Hey ouwe,

Je hebt je weer flink misdragen lees ik al!
    Geniet van de "laatste loodjes" met je taart..uh kers, en maak er samen wat moois van.
    En dan als de sodemieter weer naar huis want ik mis jullie nu al!!

Tot gauw!!

• 07 Juli 2017 - 11:34

Treesje:

Ha lievers,
    samen de tocht uitlopen. Prachtig. Neem de tijd om te lopen en af en toe rond te kijken in deze mooie omgeving. Geniet!
    groet Ben en Treesje

• 07 Juli 2017 - 14:28

Annelies:

Ha Mia en Roy: fijne tijd samen!

• 08 Juli 2017 - 15:31

Hans En Mary:

Hallo luitjes,
    Wat geweldig om het laatste stuk samen te mogen lopen.
    Goed idee Mia Het zal wel eens zwaar zijn maar al je thuis
    ben denk je weer anders.
    Hou je taai.
    Hans en Mary

• 08 Juli 2017 - 19:42

Inge:

Hai Roy en Mia
    jullie hebben nog ongev. 300 km te gaan, ik vind het wel moedig van Mia op deze toch wel lange etappe mee te lopen, maar samen is het beslist iets makkelijker en ook leuker, toch,?