Buelna 2 - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Buelna 2 - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Buelna 2

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 Juni 2017 | Spanje, Buelna

Waarbenjij.nu heeft weer eens besloten dat ik elders ben dan ik aangeef. Ik ben dus NIET in Riga maar in Buelna in Spanje.

  • 01 Juli 2017 - 10:26

    Inge:

    Hai Roy , het geeft niet ,waar je nu bent , maar je bent er bijna, petje af hoor! Lieve gr.

  • 01 Juli 2017 - 11:12

    Jan Kiesebrink:

    Hallo Roy
    Her gaat nog goed met je.
    Je bent een kanjer,nu nog de laatste stappen.
    veel succes ermee.
    de groetjes van jan en Leontine.

  • 01 Juli 2017 - 11:23

    Ria Van Gisbergen:

    Wauw Roy, wat ben je al ver! Schat zo in dat je tussen de 2 à 3 weken je eindbestemming hebt bereikt. Dit gaat je zeker lukken en kan niet anders zeggen dat je wel een echte doorzetter bent als ik al die verhalen van je lees. Jij doet het toch maar! Lijkt me wel dat, hoe dichter je bij je einddoel komt, des te meer je zal genieten van al het mooie dat je ziet en meemaakt. Roy, kanjer dat je bent, wens je nog heel veel succes met de laatste etappes en geniet van al het mooie dat deze laatste weken op 'jouw pad' komt! Groetjes, Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Buelna

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 113929

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: