Buelna - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Buelna - Reisverslag uit Buelna, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Buelna

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 Juni 2017 | Spanje, Buelna

Na een goede nacht in het pension 7vanmorgen vroeg aan het ontbijt. Meteen reuring. Er zat een jong stel uit Madrid, waarvan de señora niet vrolijk keek. De señor leek onaangedaan maar kwam mij buiten opeens voorbijstormen in zijn huiskledij. Moet kunnen zou je zeggen, ware het niet dat het uit de hemel gutste.
Maar, na regen, komt nog veeeel meer regen en zo was het ook vandaag. Nederlandse toestanden met alleen maar tegenwind.
In San Vincente kwam mijn frêle Duitse loopmaatje Dana er achter dat ze haar identiteitspapieren en geld in Comillas had laten liggen, maar met hulp van de lokale bevolking is dat allemaal goed gekomen, alleen moest ze nu een nachtje "blijven zitten".
Ik moest verder en Unquera leek me een aardige bestemming, voorzover met dit weer iets aardig kan lijken. Unquera was dat in ieder geval niet, dus nog even door het Nederlandse weer naar Buelna doorgelopen.
Daar werd ik voor beloond met schitterende vergezichten en een lekker zilte zeelucht.
Kijkend naar het profiel van de Del Norte zou ik op dit traject verwachten dat de colletjes wat minder hoog worden maar ik zie ze alleen maar hoger worden! Wel errrrrug mooi allemaal.

  • 30 Juni 2017 - 18:20

    Janet & Theo Van De Bilt:

    Dag Roy,

    Las zojuist je laatste verhaal. Niet dat het er veel toe doet maar volgens het kaartje dat "Waar ben jij nu" steeds bijvoegt ben je op dit moment in Riga, Letland. Nu weet ik dat de Camino een heel eind is maar is het werkelijk mogelijk dat je ergens een verkeerde weg bent ingeslagen?
    Vast niet, zal wel aan mijn computer liggen.
    We blijven je volgen. Het allerbeste!!

  • 30 Juni 2017 - 22:17

    Lida En Ton:

    Tjonge, tjonge, wat ben je al ver Roy. Wat een slecht weer tref je, wij zitten momenteel in Griekenland waar het vandaag een tijdje 40 graden was. Regen is niet leuk, maar bij een temperatuur zoals hier is afstandlopen ook geen pretje.
    Veel sterkte voor het vervolg van je tocht.
    Groetjes,
    Lida en Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Buelna

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 113955

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: