Laredo - Reisverslag uit Laredo, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Laredo - Reisverslag uit Laredo, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Laredo

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

26 Juni 2017 | Spanje, Laredo

De weg van Castro naar Laredo was lang en een tikkie warm maar zeker aantrekkelijk. Ik heb naar mijn smaak mooie foto's kunnen maken. Laredo zelf is ook een leuke stad met een mooie historische kern en een enorm strand.
Veel te lang en gezellig geterrast en zalig gegeten, dus blog is er gisteren niet van gekomen.
In het klooster (goed) geslapen. Twee bedden per kamer, dus niet zo massaal.
Vanmorgen langs het strand naar het veerbootje naar Santoña en daar zit ik nu met een kop koffie op de bus naar Noja te wachten. Mijn mede-pelgrim Felix Zabala waarschuwde me voor El Brusco, indachtig mijn evenwichtsprobleempjes, en adviseerde mij de bus naar Noja te nemen en van daar verder te lopen.
Aangezien de camino mij lief is maar mijn leven nog liever, volg ik nu zijn raad op.
Straks verder naar Güemes, naar pater Ernesto.

  • 26 Juni 2017 - 10:49

    Popke Huizinga:

    Hallo Roy,

    Dank dat je ons dagelijks op de hoogte houdt van je pelgrim avonturen. Je vordert gestaag en ik denk dat als de wind goed staat je Santiago al bijna kunt 'ruiken' (naast de luchtjes van de mede pelgrims).
    Carolien (ik moest je haar hartelijke groeten geven) en ik bewonderen hoe je na ruim 2 maanden nog steeds monter klinkt. Het zal best af en toe 'pijn' doen en wellicht komen er nog de nodige hobbels op je pad. Vaya con Dios en je zult de eindstreep halen. Zoals apostel Paulus ooit schreef aan de Korintiers:
    'Weet u niet dat van de atleten die in het stadion een wedloop houden er maar één de prijs kan winnen. Loop als een atleet die wint'

    Hartelijke groet!
    Popke

  • 26 Juni 2017 - 10:53

    Roy De Boo:

    Hallo Popke! Leuk om van je te horen! Doe je de groeten terug aan Carolien?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Laredo

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 113958

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: