Bilbao - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Bilbao - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Bilbao

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

22 Juni 2017 | Spanje, Bilbao

De wandeling naar Bilbao had korter gekund als ik niet een geel pijltje had gemist. Nu moest ik bij 40 graden over 1 km 185 m extra klimmen en dat was even flink afzien richting Lezama. Het laatste stuk naar Bilbao was saai.
Bilbao is een bijzondere stad met grote hoogteverschillen.
Ben ook naar het Guggemheim geweest en daarvan vond ik de architectuur fascinerender dan de tentoonstelling Fin de Siècle waar de Fransen elkaar verdrongen. Ik ben ook geen fan van postmodernisme maar ik was wel weer een (rust-)dag van de straat.
Morgen naar Portugalete en dat is maar een klein stukje.

  • 22 Juni 2017 - 15:55

    Merlijn:

    Wat ga je snel.. Geniet volop!

  • 22 Juni 2017 - 15:59

    Roy:

    Je hebt gelijk Merlijn. Ik moet ff gas terugnemen. Morgen 14 km.

  • 22 Juni 2017 - 19:03

    Riphagen Sr Andre:

    Vind het nog steeds super knap dat je dit allemaal doet(chapeau)
    Natuur,cultuur,sportief,karakter, het kan niet op!!
    Hartelijke groeten
    André

  • 22 Juni 2017 - 19:05

    Connie:

    Ha, die Roy, je bent goed bezig man. Bij 40 graden rustig aan.
    Vandaag hier, je gelooft het niet 36 graden. Is nog nooit voorgekomen in deze periode. Echt tropisch hier.
    Groetjes en dikke pluim

  • 22 Juni 2017 - 20:02

    Inge:

    Hai Roy, je doet het zo goed, ik vertel mijn vrienden heel trots , dat jij op de Jacobsweg naar Santiago de Compostela loopt , en ze zijn allemaal , net als ik , erg onder de indruk. Vele lieve groetjes Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 113914

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: