Mont dr Marsan - Reisverslag uit Mont-de-Marsan, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Mont dr Marsan - Reisverslag uit Mont-de-Marsan, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Mont dr Marsan

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

04 Juni 2017 | Frankrijk, Mont-de-Marsan

Lastige situatie met Charly. Hij kreeg in Captieux, waar we buiten sliepen, een dikke bult op zijn wreef en een Nederlandse campereigenaar heeft ons naar het ziekenhuis is in Mont de Marsan gebracht, alwaar Charly is behandeld en 2 dagen rust opgelegd heeft gekregen en ik bij hem ben gebleven om wat spullen te dragen en boodschappen te doen.
Dat betekent dat ik twee etappes ooit moet inhalen.
Morgen mag Charly weer lopen en gaat wat mij betreft het gas er weer op.
In MdM waren ook Stefan, Heiko, Maria en een nieuwe ster asn het firmament, Huub uit Heerlen maar die zijn vandaag weer vertrokken.
Mocht Charly morgen niet kunnen lopen dan ga ik alleen verder naar Saint Sever.

• 04 Juni 2017 - 13:32

Janet & Theo Van De Bilt:

Ach Roy toch.................
    Wij bewonderen je soldiariteit met je collega caminero. terkte voor jouzelf en voor Charly.

• 04 Juni 2017 - 13:56

Treesje En Ben:

Fijn dat je elkaar kunt opvangen.
    Hij was welkom toen je een beetje alleen ronddwaalde en nu ben je voor hem welkom
    ter ondersteuning.
    Ook mooi om in de gedachte van Camino lopen mee te nemen.
    Trots op je. liefs Treesje en Ben

• 04 Juni 2017 - 14:17

Kiesebrink:

hallo Roy.
    Wat ben je toch een kanjer,en heel social.
    Verder succes met de tocht.
    Groetjes Jan en leontine.

• 04 Juni 2017 - 18:49

Riphagen Sr Andre:

Noblesse oblige, n'est ce pas?
    Toch heel veel complimenten en sterkte voor je toekomstige kilometers
    p.s de traktatie bij de zwemclub j.l. donderdag viel in bijzonder goede aarde. Mara trakteerde n.l. want die was ook jarig.
    We houden het wel tegoed.
    André

• 04 Juni 2017 - 21:47

Connie:

Hoi Roy, lief dat je bij hem gebleven bent. Succes morgen weer.
    We hadden vandaag in hilvarenbeek een toffe dag met Miepie.
    Slaap lekker

• 04 Juni 2017 - 21:49

Roel:

hé roy, samen weer aan de wandel, wel elk zijn eigen traject maar de blessuretijd laten we nu mawr voor wat ie was! bon voyage en wie weet......... "we'll meet again, don't know where don't no when......"
    grtz aan charlie en aan je vrouw
    roel

• 05 Juni 2017 - 19:58

Roel:

john fowles, the magus. dat was het boek waar ik het over had, in het engels lezen!