Captieux - Reisverslag uit Captieux, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Captieux - Reisverslag uit Captieux, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Captieux

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

02 Juni 2017 | Frankrijk, Captieux

Korte maar wederom mooie etappe samen met Charly.
Onderweg Patricia en Jocelyne tegengekomen maar helaas Roel en Willy in Bazas moeten achterlaten.Gisteren wel een ander Nederlands stel ontmoet; Nico en Moniek, ook op weg naar SdC.
Moniek gaat vanavond maaltijdsalade maken en dat is fijn want ik ben lichtelijk moe na een slechte nacht tussen vele snurkers in de herberg.

• 02 Juni 2017 - 16:59

Dineke Kemper:

Hoi Roy, met verwondering en bewondering lezen we je verslagen, bekijken we je foto's.
    Wat een bijzondere tocht; zoveel kilometer al gelopen. Mooi weer, slecht weer. Bijna niet voor te stellen hoe het is zo'n reis te ondernemen. Petje af! Een geweldige prestatie! Misschien nu een rustig(er) Pinksterweekend? Succes & plezier! Sterkte, Dineke, Fons, Enno en Marc.

• 02 Juni 2017 - 17:37

Harrie En Tiny Jansen:

Hallo Roy,
    Wel een beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Het wandelen gaat je heel erg goed af, zoals steeds meer blijkt uit je reisverslagen.
    Wij wensen je heel veel succes voor de komende dagen.
    Groetjes,
    Harrie en Tiny Jansen

• 02 Juni 2017 - 21:19

Ine Van Gisbergen:

Ha Roy,
    Wat ben jij goed bezig zeg!!
    Ik volg al vanaf het begin jouw blogs en elke keer is het mooi om te lezen wat je allemaal meemaakt. Leuk dat je nu steeds meer andere wandelaars ontmoet. Dat is toch de kers op de taart. Blijf genieten!!
    Groetjes

• 03 Juni 2017 - 22:19

Willy:

We missen je!!!!!

Ik begreep dat Charly nu ook een beetje in de kreukels ligt en even rust moet nemen? Balen hoor. We hebben nu wel een heerlijk rustig huisje in Le Nizan, op ons huisdier de gillende pauw na dan. Bon Camino, rustig an en wie weet......