Migne - Reisverslag uit Migné, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Migne - Reisverslag uit Migné, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Migne

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 Mei 2017 | Frankrijk, Migné

Een minder leuke ervaring met een verhuurder die niet op kwam dagen nadat ik tig kilometers door de regen had gelopen met een regenjas die toch niet waterdicht bleek.
Gelukkig was mijn vaste begeleider weer bij me en die zorgde dat Mia, Reinier en Bob een dag eerder in de buurt waren dan ik verwachtte en die hebben de etappe naar mijn rustweekend een klein stukje verkort.
Tot mijn grote vreugde mijn geld teruggekregen van airbnb, want het was ook nog niet zo'n goedkope overnachting.
Zit nu samen met Mia en Reinier en Bob gezellig bij familie uit te rusten en op te warmen, waardoor ik een dag achterloop met bloggen.
Nu twee dagen niet lopen en de etappes naar Limoges voorbereiden.
Zodra ik daar ben aangekomen zal ik even de balans opmaken omdat ik daarvandaan wel een officiële route ga lopen.

  • 13 Mei 2017 - 09:44

    Laura:

    Geniet van je rust en van elkaar en daarna met frisse moed weer verder!
    Groetjes ook aan Mia,
    Laura

  • 13 Mei 2017 - 11:05

    Treesje En Ben:

    Geniet van de rust, de warmte en je familie!!
    liefs Treesje en Ben groeten aan Mia en de jongens.

  • 13 Mei 2017 - 17:40

    Inge:

    Wat fijn voor je, dat je nu even rust hebt en Mia, Reinier en Bob bij je zijn, lieve groetjes voor jullie alle.

  • 13 Mei 2017 - 17:54

    Janet & Theo Van De Bilt:

    We kunnen ons nauwelijks voorstellen wat een domper het geweest moet zijn om je onderkomen dat mislukte.
    En nu dus maar even rustig aan.Goed je familie bij je te hebben. De volgende etappe lijkt interessant. Is het niet zo dat de kans dat je collega caminandos tegenkomt nu groot wordt?
    Walking back to happiness Whoopah Oh Yeah!!!i

  • 13 Mei 2017 - 21:00

    Popke Huizinga:

    Hallo Roy,

    Wat bemoedigend voor je dat onze God het zo geregeld heeft dat Mia, Reinier en Bob een dag eerder in de buurt waren. Echt een knipoog uit de hemel. En nu heerlijk genieten van hun aanwezigheid en tijd voor 'voetjes van de vloer'. Doe de hartelijke groeten aan Mia namens Carolien en mij. En wij leven met je mee.

    Popke

  • 15 Mei 2017 - 14:15

    Jos:

    Hoi Roy,

    lekker even kunnen genieten van de familie om je heen.
    Het lijkt of het lopen je steeds beter afgaat, houden zo.

    (een grapje) Meer ontbering in je reisverslag vergroot het respect bij de achterblijvers!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Migné

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 114021

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: