Argy/Buzançais - Reisverslag uit Buzançais, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Argy/Buzançais - Reisverslag uit Buzançais, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Argy/Buzançais

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

10 Mei 2017 | Frankrijk, Buzançais

Mooie en iets te lange etappe want slaapplaatsen zijn hier dun gezaaid. Mijn voeten voelen desondanks goed; één miniblaartje.
Vandaag voor het eerst zonder jas gelopen want het was 23 graden en dan ziet de wereld er heel anders uit.
Morgen weer een lange etappe, maar daar koop ik voor dit weekend een extra rustdag mee.

• 10 Mei 2017 - 22:21

Annelies En Rob:

Goed bezig Roy! Vast fijn weekend met de familie gewenst!

• 11 Mei 2017 - 08:53

Leny En René Janssen :

Met natuurgebied la Brenne in het vizier en een warm onthaal met de familie en bij de familie zal de komende etappe je vleugeltjes geven. Fijne dagen met elkaar en groeten aan allen.

• 11 Mei 2017 - 09:20

Mara:

Hallo Roy
    We zitten op donderdagochtend aan de koffie en denken aan je
    Wat een mooie omgeving, geniet ervan en houd vol!
    Groetjes Mara, Elly en Roos

• 11 Mei 2017 - 15:33

Jan Van Gisbergen:

Hoi Roy, ondanks alle ontberingen en saaie etappes die je doormaakt ben ik jaloers op je. Je begint nu in het betere deel van Frankrijk te komen. Volgende week wordt het zelfs een paar dagen hoog zomer, zie ik. Geniet ervan!

• 11 Mei 2017 - 18:36

Mary En Hans :

hoi Roy ,Had je zelf verwacht dat dit je zou lukken ,geweldig wat ben je al ver. volhouden je kan het .Wij gaan zelf a.s Zaterdag met vakantie naar Zwitserland bij het bodensee daar gaan wij fietsen .Wanneer wij terug zijn zal jij al heel ver wezen .wij hopen voor je dat het lukt ,het mooiste krijg je nog ,succes Roy en de groetjes .
    Mary en Hans

Connie:

Hallo roy. Je schiet al aardig op. Leuk weekend in het verschiet met Miepie, Reinier, Bob en familie kan niet meer stuk. Zal je zeker vleugels geven, zoal rene en lenie zeggen.