Orléans - Reisverslag uit Olivet, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Orléans - Reisverslag uit Olivet, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Orléans

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

04 Mei 2017 | Frankrijk, Olivet

Gisteren veel kilometers in de spetterregen gemaakt naar Artenay, dus geen echt spannende wandeling. Goede plaats om te slapen en dat laatste heb ik dus gisteren gedaan waardoor ik een dagje achterloop met de blog.
Vanmorgen de D2020 op (althans dat dacht ik). Dit bleek dus op een kort traject tegelijkertijd ook de RN 20 te zijn en twee ernstig kijkende sheriffs vonden mijn idee om daarlangs te lopen niet okee. Was het ook niet.
Plan B: met de trein (Artenay bleek een station te hebben) naar Chevilly en vandaar verder over een b-weg lopen naar Orléans. Ging helaas niet anders, want ik was al veel tijd kwijt.
In Orléans de kathedraal bezocht die momenteel wordt gerestaureerd.
Vervolgens naar Olivet; toch weer 23 km met alweer een blaar.
Deze is inmiddels doorgeprikt, dus morgen naar Lailly-en-Val.

  • 05 Mei 2017 - 08:44

    Inge:

    Hai Roy, ik hoop dat jouw voeten nog lang meegaan en het zal ook wel moeten, maar ik geniet van jouw foto's en de verslagen, en wat je lopend beleefd, neem je meer waar. Veel liefs

  • 05 Mei 2017 - 09:43

    Janet & Theo Van De Bilt:

    Elke dag kijken wij hoever je nu al bent. Wij nemen ons petje af voor jouw doorzettingesvermogen en wilskracht. Hierin High Wych schint het zonnetje. In September krijgen we er een kleinzoon bij.
    Groetjes.

  • 05 Mei 2017 - 16:07

    Hans/Mary:

    Hoi Roy ,Waren die agente niet bereid je een stukje op weg te helpen ,Maar wat ga je snel ,jammer dat je af en toe eens een blaar hebt ,maar ja die nemen wij er maar bij ,succes met je tocht je red het .volgende week gaan wij ook met vakantie ,niet naar Frankrijk waarschijnlijk Zwitserland .
    Hg Hans /Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Olivet

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 114089

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: