Auneau - Reisverslag uit Auneau, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Auneau - Reisverslag uit Auneau, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Auneau

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

01 Mei 2017 | Frankrijk, Auneau

Na het zien van het weer (storm en regen) ben ik met gemengde gevoelens op stap gegaan. Noem het maar een dip.
Gelukkig verdween de regen gauw, maar de harde tegenwind bleef.
Desondanks een mooie wandeling gemaakt.

  • 01 Mei 2017 - 23:50

    Mia:

    Ik zie zon, mooie wandelweg en een denkbeeldige smile op je gezicht. Dit gaat de goede kant op! Hiervan komen er vast nog veeeeeeel meer.

  • 02 Mei 2017 - 09:35

    Popke Huizinga:

    Mooie sfeerfoto's Roy! Doet mij denken aan een 'chanson' Wim Sonneveld Het Dorp:

    Wat leefden ze eenvoudig toen
    in simp'le huizen tussen groen
    met boerenbloemen en een heg

    Geniet ervan!
    Popke

  • 02 Mei 2017 - 14:41

    Mara Kingma:

    Hallo Roy,
    Vol bewondering volgen we jouw ontboezemingen en ontberingen .
    Veel succes,
    Free, Mieke, Joke , Wil en Louis
    (Meer waren er vandaag nog niet. Ik zal ze flink aanpakken Mara)

  • 02 Mei 2017 - 18:37

    Laura:

    That's the spirit! Hopelijk gaat het de betere kant op met het weer. Geniet er van!
    Groetjes, Laura

  • 02 Mei 2017 - 20:46

    Raphael :

    Freut mich zu sehen, wie du vorankommst. Danke, dass wir an deiner Reise teilhaben können.

  • 02 Mei 2017 - 21:47

    Jorrit:

    Goed bezig Roy. Chapeau. Ik ben vandaag naar Roncesvalles geklommen. Is voor jou straks allemaal peanuts.

  • 02 Mei 2017 - 21:46

    Jorrit:

    Goed bezig Roy. Chapeau. Ik ben vandaag naar Roncesvalles geklommen. Is voor jou straks allemaal peanuts.

  • 03 Mei 2017 - 09:41

    Riphagen Sr Andre:

    Ha die Roy, nog steeds goed bezig man!!!Geniet van al het moois dat deze tocht je te bieden heeft. Kom je veel collega caministen tegen?
    All the best en C U

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Auneau

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 113919

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: