Bohain en Vermandois - Reisverslag uit Bohain-en-Vermandois, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Bohain en Vermandois - Reisverslag uit Bohain-en-Vermandois, Frankrijk van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Bohain en Vermandois

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

18 April 2017 | Frankrijk, Bohain-en-Vermandois

Dag 10. Misschien even tijd voor een korte evaluatie.
Heb intussen voldoende tijd gehad om mijn wat minder aan de oppervlakte liggende gedachten op een rijtje te zetten.
Ik ben nog steeds diep onder de indruk van alle steun, belangstelling, de wegzending, de uitgeleide en alle reacties op mijn blogjes.
Ik denk ook dat ik heel veel hulp heb ontvangen van mijn vaste begeleider.
Ik weet niet of ik zonder dit alles zo ver was gekomen, maar ik put hier wel de energie uit om de blaren te vergeten en me te verheugen op de komende etappes. Nog maar 175 km naar Parijs!

  • 18 April 2017 - 16:37

    Popke Huizinga:

    You'll never walk alone, Roy!
    Een prettige avond en neem en geniet van een verdiende wijntje, boursin en stokbrood!

    Groet!
    Popke

  • 18 April 2017 - 16:38

    Roy De Boo:

    Jij weet wie ik bedoel!

  • 18 April 2017 - 16:46

    Merlijn:

    Je bent goed bezig Roy, zet door!

  • 18 April 2017 - 18:46

    Leny Janssen :

    Na gezellige momenten met Miep en Flip, gaat jouw reis weer verder. Elke stap brengt je dichter bij het doel. Eerst maar op naar Paris, formidable!

  • 18 April 2017 - 21:19

    Rietje Kemps:

    Hoi Roy het gaat je lukken succes.

    Gr Rietje( hispohal)

  • 18 April 2017 - 22:26

    Erik Koenderink:

    Knap hoor Roy hoever je al bent gekomen. Zet hem op, maar ik weet dat je het kunt. Respect!

  • 18 April 2017 - 23:35

    Inge:

    Hoi Roy , mijn respect , ik ben erg onder de indruk , und guten Mutes geht es jetzt weiter!!

  • 19 April 2017 - 09:19

    Connie:

    Hallo Roy, bedenk altijd, als de nood hoog is is de redding nabij.
    Geniet van de momenten dat de beentjes omhoog kunnen, met een lekker ( niet te veel, ha ha) glas wijn en een stevige maaltijd. Groetjes

  • 19 April 2017 - 11:27

    Michel:

    Klasse Roy, niet slecht voor een kerel met een goed bouwjaar, blijven gaan kerel !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bohain-en-Vermandois

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 113963

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: