Binche - Reisverslag uit Binche, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Binche - Reisverslag uit Binche, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Binche

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

14 April 2017 | België, Binche

Vandaag een relatief korte etappe. Tegen de eerste blaar aangelopen. Geen grote blaar maar wel een diepe. Slaap vannacht in een stacaravan, op een camping met een schat van een eigenaresse. Zonnetje begint te schijnen en morgen de Franse grens over; hopelijk ook met zon.

• 14 April 2017 - 19:06

Mia:

He Boo, ik herken de plek. Heeft onze camper daar ook niet in de buurt gestaan? Toen hadden we ook zo'n waterig zonnetje. Nu even kijken of je EHBO cursus nog goed in het geheugen zit voor het behandelen van blaren. Als ik iets moet meenemen laat je het maar weten! dikke kus

• 14 April 2017 - 22:38

Connie:

Hi, roy. Goed op schema. Kijk uit met je blaar. Mooie paasdagen met Miepie.

• 14 April 2017 - 23:08

Mieke Hexspoor:

hallo Roy,

Wat een belevenis....en de franse grens over!!! Keigoed!!
    Waarschijnlijk heb je ook blarenpleisters......dan komt het vast goed.
    Ik hoef er niets voor te doen, maar ik krijg er elke dag een kick van als ik aan jouw prestatie denk.
    Stel het goed, "ik loop met je mee.
    Hartelijke groet,
    Mieke

• 15 April 2017 - 00:47

Jorrit:

Goed bezig Roy. Buen Camino! Mooi momentje weer morgen bij het passeren van de tweede grens. Nog maar één te gaan dan (met nog een stukje land ertussen :-) )! Enjoy.

• 15 April 2017 - 14:29

Ria Van Gisbergen:

Dag Roy,
    Waarschijnlijk ben je op dit moment al weer de Franse grens gepasseerd. Knap van je, ga zo door!
    Fijne paasdagen gewenst en geniet van dit bijzondere avontuur!
    Groetjes, Ria.

• 15 April 2017 - 15:20

Nico:

Hoi Roy,

Afgelopen vrijdag het verslag van je reis gelezen in de Hilverbode mooie story.
    Wens je prettige paasdagen en veel succes de komende dagen ewn hopelijk zonder blaren.
    Tevens de groeten van Sini die dit een geweldige onderneming van je vind.En als ze gezond zou zijn
    wel met je mee had willen lopen.

Groetjes
    Nic