Nijvel/Nivelles - Reisverslag uit Nijvel, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Nijvel/Nivelles - Reisverslag uit Nijvel, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Nijvel/Nivelles

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

13 April 2017 | België, Nijvel

Lange etappe met ca. 5 km bonus-kms omdat ik me niet van de sokken wilde laten rijden op 10 km N27 zonder fiets- of voetpad. Ik denk alles bij elkaar vandaag ca. 35 km en dat wil ik niet te vaak doen. Schiet wel op richting Frankrijk, maar morgen begint het echte klimmen zie ik.

  • 13 April 2017 - 19:51

    Laura:

    Gaat goed he? Inderdaad maar niet te vaak doen op een dag. Je hebt toch een iphone? Als t goed is heb je daar de app gezondheid op. Daarop kan je elke dag zien hoeveel stappen je gedaan hebt en ook het aantal kilometers. You never walk alone!

  • 13 April 2017 - 20:37

    Connie:

    Roy, goed je best gedaan. Kan me voorstellen, z'on traject wil je zo snel mogelijk achter je hebben. Heb je goed weer om te lopen?

  • 13 April 2017 - 20:53

    Roy De Boo:

    Beetje koud, maar gelukkig (nog) geen regen.

  • 13 April 2017 - 20:56

    Ellen:

    Zo broer je schiet al lekker op broer. Respect hoor voor deze onderneming. Ik ben super trots op je. John en ik zijn van de week verdwaald in de Zilker duinen. Het werd al aardig donker dus de laatste 5 kilometer moesten in marstempo. Dat vond ik al een hele prestatie. Denk goed om jezelf.

  • 14 April 2017 - 07:28

    Anna:

    Hi Roy, wat een eind zeg 35 km!! En wat schiet je al op, Frankrijk komt lekker dichtbij.
    Succes, we blijven je volgen

  • 14 April 2017 - 09:59

    Jan Kiesebrink:

    Hoi Roy.
    Veel succes verder.
    Wij volgen je
    Groetjes jan en Leontine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Nijvel

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 113935

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: