Ontmoeting - Reisverslag uit Overijse, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Ontmoeting - Reisverslag uit Overijse, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Ontmoeting

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

12 April 2017 | België, Overijse

Onderweg van Leuven naar Overijse kwam ik iemand tegen die het een beetje tegen zat. Een snijdend koude tegenwind, een nukkig Google maps dat tot 3 keer toe na een kilometer bergop 180 graden van gedachten veranderde. De enige 2 frietkotten onderweg gesloten. Dankzij Google maps de laatste 2 kilometer dwars door de bramenstruiken. Kortom, diegene die ik tegenkwam was ik zelf. Als dit alles is dan valt het nog wel mee nu ik in een warm huis met het vooruitzicht van warm eten mijn blogje zit te breien. Nog maar 2 etappes tot de Franse grens!

• 12 April 2017 - 18:45

Connie:

Die twee, hebben het toch maar weer geklaard en nu genieten van een welverdiend maaltje, lekker warm en een fijn bed

• 12 April 2017 - 20:40

Louis:

Dag Roy, één voordeel had je: degene die je tegenkwam ken ik, hij is altijd vriendelijk, opgewekt en menslievend. Nu voldaan op je stekkie tot rust gekomen en gaan slapen. Morgen alweer een nieuwe dag waaraan nog niet is gebeurd. Hopelijk is de wind gaan liggen en is de zon je Google Maps !!
    Veel groeten van de Fitness-gang.

• 12 April 2017 - 20:55

Roy De Boo:

Dank je Louis en groeten aan de gang!

• 13 April 2017 - 15:16

Leny Janssen :

Hey Roy, altijd fijn om iets of iemand tegen te komen op de weg. Het werd geen friet en ook geen bramen (de tijd is nog niet rijp!) maar een warme maaltijd en jezelf. Lekker en verrassend. Ik heb 4 dagen met 50 leerlingen door Madrid gelopen en kwam elke avond weer mijn protesterende voeten tegen. En toch was ik elke ochtend weer nieuwsgierig naar de nieuwe dag met nieuwe verrassingen! Keep the spirit et dans quelques jours: bienvenue en France.