Leuven - Reisverslag uit Leuven, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Leuven - Reisverslag uit Leuven, België van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Leuven

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

11 April 2017 | België, Leuven

Vandaag in Leuven aangekomen na 30 behoorlijk saaie kilometers. Het landschap begint wel iets te stijgen. Mijn onderkomen is okee.

  • 11 April 2017 - 17:46

    Robin:

    In zo'n tempo ben je er eind juni al

  • 11 April 2017 - 18:40

    Lenneke Verhagen :

    Wow nu al in Leuven! Super goed van je Roy!

  • 11 April 2017 - 18:47

    Jeanette Fluit:

    Hallo Roy,

    Wij waren het weekend in de Ardennen, dus ik kon je niet uitzwaaien bij je vertrek.
    Maar ik wil je natuurlijk wel een goede reis wensen. Je bent al lekker op weg, succes!
    En leuk om je te volgen.

    lieve groet, ook namens Rob,
    Jeanette

    (ps. ik heb de foto's van je wegzending in het Dorpslopersalbum gezet)

  • 11 April 2017 - 19:09

    Connie:

    Zo Roy, je hebt de spirit erin. Je kan maar beter van die saaie km af zijn. Fijne avond , slaap lekker

  • 12 April 2017 - 19:18

    Wilma Van Meer:

    Buen camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Leuven

Roy

Onderweg naar Santiago de Compostela

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 113980

Voorgaande reizen:

08 April 2017 - 30 Juli 2017

Mijn eerste camino

Landen bezocht: