Nog 8 dagen - Reisverslag uit Hooge Mierde, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen - Reisverslag uit Hooge Mierde, Nederland van Roy de Boo - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 Maart 2017 | Nederland, Hooge Mierde

't Wordt steeds spannender.
Tot in Noord-Frankrijk alles gepland, geboekt en geregeld, maar daarna op de bonne voie door. Als het weer dan net zo mooi is als nu, komt het helemaal goed. En zo niet dan doe ik gewoon een regenjas aan.

• 31 Maart 2017 - 09:45

Popke Huizinga:

Hoi Roy,

Het weer van gisteren en vandaag is dan ook wel heel uitzonderlijk! Vandaag is het in West Frankrijk al koeler dan bij ons en komen er onweersbuien later vandaag onze kant op. Helaas voor jou komen de meeste van 'onze' onweersbuien uit de richting waar jij naar toe wandelt. Dus verstandig om goede regenkleding en (heel belangrijk) waterdichte schoenen bij je te hebben. Een 'echte' pelgrimage gaat gepaard met ontberingen. In mijn fiets carrière heb ik ook het nodige moeten ondergaan (soms +200 km in de regen gefietst). Als je dezen op dat moment ondergaat is dat niet leuk maar als je de volgende dag de zon weer heerlijk schijnt dan geniet je er extra van. En die ontberingen 'vormen' het karakter van een mens!

Tot volgende week en een goede voorbereiding toegewenst!
    Popke

• 31 Maart 2017 - 22:18

Mieke Hexspoor:

Hoi Roy,

Het wordt inderdaad steeds spannender, maar je goede voorbereinding zal je vast een goed gevoel en goede moed geven.
    Nog even en dan mag je....

Vanmiddag afscheid genomen van je fitnessgroep,vergezeld van je lekkere traktatie was een gezellige gebeuren.We zullen je volgen, "bespreken" en missen.

Succes met de laatste loodjes,
    Groet Mieke

• 01 April 2017 - 19:42

René Alserda:

Hoi Roy, Wauw wat een leuke uitdaging en wat een lef om dat te doen! Diep respect voor je.

Heel veel succes, plezier, gezondheid en sterkte tijdens de camino.

Groeten René en Annemiek

• 05 April 2017 - 18:51

Evelyn:

Hoi Roy.

Nog twee nachtjes slapen en dan begint je avontuur.
    Ben jaloers op je.
    Ik heb morgen kijkers voor mijn huis dus.......wie weet kan ik binnenkort ook beginnen.

Groetjes Evelyn.

• 07 April 2017 - 12:45

Annelies :

En nu dus nog maar 1 nacht! Het gaat morgen beginnen hè.. Goed weekend uitgekozen. Mooie reis gewenst
    Groeten Rob en Annelies

• 07 April 2017 - 23:26

Louis:

Beste Roy,

wellicht lig je nu al op een oor en droom je van het lopen in een mooi stukje Frankrijk.
    Hopelijk wordt jouw tocht, die over ruim 12 uur gaat beginnen, iets moois waar geen droom aan kan tippen.
    Courage !
    Louis.